Magamról

Saját fotó
Zsuzsa blogját olvasod. Fejlesztőpedagógusként az a hivatásom, hogy nehezebben tanuló gyerekeknek segítsek megtalálni a kulcsot önmaguk tanulási folyamatainak megértésére, javítására. Véleményem szerint minden általános és középiskolába járó tanítványom képes a tanulásra, valamiben tehetséges, alkalmas arra, hogy megtalálja és kibontakoztassa életfeladatát. Ehhez szívesen vállalom a híd szerepét, mely segít átjutni a túlsó partra, ahol az önbizalmát visszanyert fiatal már egyedül is boldogulhat. Sok éves tapasztalattal a hátam mögött hiszem, hogy közös munkával és együttgondolkodással minden - nehéznek látszó esetben is- ott lapul a megoldás.

2012. november 13., kedd

30. feladat


Ünnepelek! Czudi barátunk elkészítette az első diák-feladatot! Már nagyon vártam, milyen az, ha nem én adom a feladatot. Most végre kipróbáljuk.

Marci a következő feladványt állította össze:

CHX-240 akusztikus oszcillátor

1, Hallgasd meg a linkelt videót és keresd meg az alábbi szavak jelentését!

- oszcillátor
- modulálás, moduláció
- inverz
- magnetikus
- interpolál
- hidrometria

2, Szerinted helyes-e, ha ilyen sok idegen szót használunk? Indokold a válaszod!
Írj 5 olyan szót, amely idegen eredetű, de már úgy megszoktuk a használatát, hogy észre sem vesszük. Illetve a magyar megfelelőjét alig használjuk.

A két feladat együttes megoldása esetén 2 pont jár

http://www.youtube.com/watch?v=3BZ2q5DruD4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése