Magamról

Saját fotó
Zsuzsa blogját olvasod. Fejlesztőpedagógusként az a hivatásom, hogy nehezebben tanuló gyerekeknek segítsek megtalálni a kulcsot önmaguk tanulási folyamatainak megértésére, javítására. Véleményem szerint minden általános és középiskolába járó tanítványom képes a tanulásra, valamiben tehetséges, alkalmas arra, hogy megtalálja és kibontakoztassa életfeladatát. Ehhez szívesen vállalom a híd szerepét, mely segít átjutni a túlsó partra, ahol az önbizalmát visszanyert fiatal már egyedül is boldogulhat. Sok éves tapasztalattal a hátam mögött hiszem, hogy közös munkával és együttgondolkodással minden - nehéznek látszó esetben is- ott lapul a megoldás.

2013. május 4., szombat

88. feladat

Május 5-én Anyák napja, remélem felkészültetek :)

Itt most egy rövid verssel köszönteném a háttérből az anyukákat nagy szeretettel...










Kiss Ottó: ANYUKÁM SZÉP


Anyukám csodaszép asszony,


apukám hozezért passzol.


Ha megyek vele én, látnak,


nem adom soha őt másnak.


Anyukám csodaszép asszony,

apuhoz csakis ő passzol.


Egyedül vagyok én gyermek


– asziszem, valahol nyertek.




Feladat: a versben szereplő szavak szófajok szerinti csoportosítása (Igen, annyira nem megy még mindig sokaknak, hogy Anyák napján is képes vagyok ekkora galádságra).

Jutalom: 1 pont

ui. a versben van két szándékos nyelvtani hiba, ott a javított változat szerint soroljátok be a szót a táblázatba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése