Magamról

Saját fotó
Zsuzsa blogját olvasod. Fejlesztőpedagógusként az a hivatásom, hogy nehezebben tanuló gyerekeknek segítsek megtalálni a kulcsot önmaguk tanulási folyamatainak megértésére, javítására. Véleményem szerint minden általános és középiskolába járó tanítványom képes a tanulásra, valamiben tehetséges, alkalmas arra, hogy megtalálja és kibontakoztassa életfeladatát. Ehhez szívesen vállalom a híd szerepét, mely segít átjutni a túlsó partra, ahol az önbizalmát visszanyert fiatal már egyedül is boldogulhat. Sok éves tapasztalattal a hátam mögött hiszem, hogy közös munkával és együttgondolkodással minden - nehéznek látszó esetben is- ott lapul a megoldás.

2013. február 23., szombat

68. feladat

Általában kétféle gyerek szokott nálam megfordulni: az egyik a "szószátyár", aki mindent nagyon részletesen elmesél, a sztori úgy tekeredik-kanyarodik, mint a rétestészta és a végén már nem nagyon vagyunk biztosak benne, hogy tudjuk, miről is van szó....
Másik áldozatom a "hallgatag", akiből harapófogóval kell mindent kiszedni, hamar elintéz engem is néhány igennel és nemmel:)

(Nyugi, én is beletartozom az egyik kategóriába, tudjátok is, hogy melyikbe:)

Így aztán arra gondoltam, hogy ma csinálok külön feladatot a szószátyárok, és egy másikat a hallgatagok táborának, erősítsük egy kicsit a vágyott arany középút elérését.


Tehát először álljon itt egy szöveg SZÓSZÁTYÁROKNAK:


Ezen az oldalon egy érdekes szöveget olvashatsz az internetezés veszélyeiről. Igen hosszan, statisztikai adatokkal és példákkal megtűzdelve magyarázza el a különböző jelenségeket. 

Feladat:

Válaszd ki a számmal jelölt fejezetek egyikét és tömörítsd a szöveget a harmadára. Azaz rövidítsd le úgy, hogy 5-6 mondattal is ki tudd fejezni a szöveg mondanivalóját, közben pedig ne vesszen el lényeges információ.

Ha elég ügyes vagy, kaphatsz rá 3 pontot:)


Hallgatagék feladatát holnap teszem fel, ők még várjanak türelemmel, addig is köszörülgessék a nyelvüket:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése